מיומנויות חברתיות הן הכישורים והיכולות המאפשרים התנהגות חברתית הולמת המתבטאת ביכולתו של האדם ליזום, לשתף פעולה, להביע רגשות ורצונות, לקבל כללים וחוקים חברתיים, ולהתמודד עם מצבי קונפליקט תסכול וכעס.
טיפול קבוצתי לשיפור המיומנויות החברתיות מתקיים לרוב סביב קושי משותף לחברי הקבוצה. הקבוצה מדמה את העולם שבחוץ ומאפשרת התנסות ביצירת קשרים חברתיים בתוך סביבה תומכת המעניקה מרחב בטוח ומכיל לשיפור הכישורים החברתיים.
בקבוצה לומדים הילדים ליצור קשר, לבטא את עצמם בתוך קבוצה, להביע את דעתם ולהקשיב לאחרים. העבודה בקבוצה מחזקת את הביטחון העצמי ומאפשרת לילד את ההבנה כי הוא אינו לבד וישנם ילדים נוספים החולקים קשיים הדומים לקשייו.
הקבוצה מזמינה את הילד לחקור מגוון רחב של רגשות, יחסים, התנהגויות ודרכי התמודדות במסגרת מפגש של ילדים בני גילו. העבודה נעשית תוך שימוש במרחב יצירתי המשלב משחק, תנועה, ואומנות, כאשר השימוש בדרכי ההבעה והיצירה השונים מאפשר עיבוד וביטוי של תכנים רגשיים בדרכים חווייתיות ולא מילוליות.
טיפול קבוצתי לשיפור המיומנויות החברתיות מתקיים לרוב סביב קושי משותף לחברי הקבוצה. הקבוצה מדמה את העולם שבחוץ ומאפשרת התנסות ביצירת קשרים חברתיים בתוך סביבה תומכת המעניקה מרחב בטוח ומכיל לשיפור הכישורים החברתיים.
בקבוצה לומדים הילדים ליצור קשר, לבטא את עצמם בתוך קבוצה, להביע את דעתם ולהקשיב לאחרים. העבודה בקבוצה מחזקת את הביטחון העצמי ומאפשרת לילד את ההבנה כי הוא אינו לבד וישנם ילדים נוספים החולקים קשיים הדומים לקשייו.
הקבוצה מזמינה את הילד לחקור מגוון רחב של רגשות, יחסים, התנהגויות ודרכי התמודדות במסגרת מפגש של ילדים בני גילו. העבודה נעשית תוך שימוש במרחב יצירתי המשלב משחק, תנועה, ואומנות, כאשר השימוש בדרכי ההבעה והיצירה השונים מאפשר עיבוד וביטוי של תכנים רגשיים בדרכים חווייתיות ולא מילוליות.
מיומנויות חברתיות הן הכישורים והיכולות המאפשרים התנהגות חברתית הולמת המתבטאת ביכולתו של האדם ליזום, לשתף פעולה, להביע רגשות ורצונות, לקבל כללים וחוקים חברתיים, ולהתמודד עם מצבי קונפליקט תסכול וכעס.
טיפול קבוצתי לשיפור המיומנויות החברתיות מתקיים לרוב סביב קושי משותף לחברי הקבוצה. הקבוצה מדמה את העולם שבחוץ ומאפשרת התנסות ביצירת קשרים חברתיים בתוך סביבה תומכת המעניקה מרחב בטוח ומכיל לשיפור הכישורים החברתיים.
בקבוצה לומדים הילדים ליצור קשר, לבטא את עצמם בתוך קבוצה, להביע את דעתם ולהקשיב לאחרים. העבודה בקבוצה מחזקת את הביטחון העצמי ומאפשרת לילד את ההבנה כי הוא אינו לבד וישנם ילדים נוספים החולקים קשיים הדומים לקשייו.
הקבוצה מזמינה את הילד לחקור מגוון רחב של רגשות, יחסים, התנהגויות ודרכי התמודדות במסגרת מפגש של ילדים בני גילו. העבודה נעשית תוך שימוש במרחב יצירתי המשלב משחק, תנועה, ואומנות, כאשר השימוש בדרכי ההבעה והיצירה השונים מאפשר עיבוד וביטוי של תכנים רגשיים בדרכים חווייתיות ולא מילוליות.
טיפול קבוצתי לשיפור המיומנויות החברתיות מתקיים לרוב סביב קושי משותף לחברי הקבוצה. הקבוצה מדמה את העולם שבחוץ ומאפשרת התנסות ביצירת קשרים חברתיים בתוך סביבה תומכת המעניקה מרחב בטוח ומכיל לשיפור הכישורים החברתיים.
בקבוצה לומדים הילדים ליצור קשר, לבטא את עצמם בתוך קבוצה, להביע את דעתם ולהקשיב לאחרים. העבודה בקבוצה מחזקת את הביטחון העצמי ומאפשרת לילד את ההבנה כי הוא אינו לבד וישנם ילדים נוספים החולקים קשיים הדומים לקשייו.
הקבוצה מזמינה את הילד לחקור מגוון רחב של רגשות, יחסים, התנהגויות ודרכי התמודדות במסגרת מפגש של ילדים בני גילו. העבודה נעשית תוך שימוש במרחב יצירתי המשלב משחק, תנועה, ואומנות, כאשר השימוש בדרכי ההבעה והיצירה השונים מאפשר עיבוד וביטוי של תכנים רגשיים בדרכים חווייתיות ולא מילוליות.

